کتاب های روانشناسی

بررسی کتاب دیوانگان ثروت ساز اثر دارن هاردی

کارآفرینی کار راحتی نیست و نیاز به ممارست، ایمان به کار و تلاش زیاد دارد. اما زمانی که در مسیر آن قرار بگیرید و طعم کسب موفقیت در کسب و کار را بچشید دیگر تحمل سختی ها برایان آسان میشود. کتاب دیوانگان ثروت ساز اثر دارن هاردی یکی از کتاب هایی میباشد که دقیقا به بررسی و معرفی مسیر کارآفرینی و کسب موفقیت میپردازد.

کتاب دیوانگان ثروت ساز اثر دارن هاردی

با بخش کتاب های روانشناسی در سایت روانشناسی ویکی روان همراه باشید.

دارن هاردی شخصیست که موفقیت را تجربه کرده و با افراد موفق و کارآفرینان بزرگ مصاحبه و گفتگو داشته است تا بتواند کتاب دیوانگان ثروت ساز را بنویسد. در این کتاب تمامی مراحل کارآفرینی به عنوان قطاری تفریحی برایتان شبیه سازی میشود و در کنار بررسی مشکلات راه کارهای ناب و کاربردی معرفی میشوند تا بتوانید به سلامت به خواسته های خود برسید.

دیوانگان ثروت ساز
نویسندهانتشاراتموضوعقیمتتعداد صفحات
دارن هاردیشریفکسب موفقیت – کسب و کار۲۵ هزار تومان۳۴۸ صفحه

برای این که در کسب و کار پیروز شوید، باید سخت کوش باشید، بزرگ فکر کنید و ماهر شوید. برای این که بهترین شوید، باید با بهترین ها تمرین کنید. دارن هاردی موفقیت را تجربه و تنفس کرده است. اگر واقعا میخواهید موفق شوید. کتاب دیوانگان ثروت ساز کمک تان میکند تا به بالاترین درجات برسید از این کار لذت خواهید برد.

کتاب دیوانگان ثروت ساز پر است از روش ها و تکنیک های کاربردی و اثبات شده که میتوانید برای پس انداز هزاران دلار و سال های پر کار و سخت از آن استفاده کنید. در .اقع این کتاب مثل سوختی ست که آتش کارآفرینی تان به آن احتیاج دارد.

به یاد داشته باشید در وجود همه ما کارآفرینی هست که باید آزاد شود. ولی خیلی وقت ها جامعه، اخبار منفی، انها ی که انرژی منفی میدهند و شک درونی از حرکت بازان میدارند. خب همه چیز قرار است با مطالعه کتاب دیوانگان ثروت ساز تغییر کند. آماده باشید.

اگر تمایل داشته باشید، کتاب دیوانگان ثروت ساز ایده ها و انگیزه هایی برای شروع و موفقیت تان فراهم کرده است.

حالا بهترین موقع برای کارآفرینی ست و شما میتوانید با کمک این کتاب برنامه موفقیت تان را تنظیم کنید. به طور خلاصه میتوان گفت کتاب دثوانگان ثروت ساز یک کتاب ضروری برای صاحبان کسب و کار با هوش و جاه طلب میباشد.

دارن هاردی درباره کتاب خود میگوید:

آن را نخوانید، از آن تغذیه کنید. زیر و روی اش کنید، ببلعیدش. مثل یک کتاب کار با آن برخورد کنید، زیر جملات خط بکشید، های لایت شان کنید، دورشان دایره و ستاره بکشید، در گوشه اش یادداشت بنویسید و در حاشیه ها نشانه گذاری کنید

فهرست مطالب کتاب دیوانگان ثروت ساز

  • فصل اول: قدی که احتیاج است
  • فصل دوم: کمربند ایمنی را ببندید
  • فصل سوم: به موتور سوخت رسانی کنید
  • فصل چهارم: پر کردن صندلی های خالی
  • فصل پنجم: سواری در صندلی جلو
  • فصل ششم: سرعت گرفتن
  • فصل هفتم: دست ها بالا
  • فصل هشتم: به دوربین لبخند بزنید
  • حرف آخر

ویکی روان

ویکی روان سامانه سلامت روان با خدمات متنوع برای تمام فارسی زبانان است. می‌توانید در ویکی روان مشاوره روانشناسی برگزار کنید، در وبینارهای روانشناسی شرکت کرده و از مطالب مرتبط با روانشناسی استفاده کنید. جلسات مشاوره روانشناسی ویکی روان به صورت آنلاین، تلفنی و متنی برگزار می‌شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا