رادیو روانشناسی

رادیو روانشناسی پادکست ۸ | ایجاد انگیزه در کارکنان

مدیریت کسب و کار هم مثل هر مدیریت دیگری نیاز به کسب مهارت های بزرگ و کوچک داره، برای اینکه بتونیم شرکت، کسب و کار و بنگاه اقتصادی خودمون و به نحو احسنت و رو به جلو مدیریت کنیم نیاز هست تا با یک سری فنون به ظاهر ساده آشنایی داشته باشیم تا بتونیم موفقیت و کسب کنیم. حال یکی از راه های رسیدن به موفقیت در کسب و کار ایجاد انگیزه در کارکنان است، کارکنانی که زمان زیادی از روز را در شرکت شما صرف میکنند نیازمند حمایت ها و پشتیبانی های شما هستند تا بهترین بازدهی را داشته باشند.

در هشتمین پادکست رادیو روانشناسیجناب آقای مهندس محمد خانی از اعضای تیم تحریریه ویکی روان و مدیر عامل شرکت بلازبو تکنولوژی به بررسی راه های ایجاد انگیزه در کارکنان میپردازند.

با ویکی روان همراه باشید.

مهندس محمد خانی

مهندس محمد خانی تحصیل کرده در رشته فناوری اطلاعات در کشور مالزی میباشند و با تاسیس شرکت بلازبو تکنولوژی به فعالیت های تخصصی و علمی خود در مالزی ادامه دادند ایشان در کشور ایران به مدیریت وب سایت روانشناسی ویکی روان و شرکت سپنتا پردازش مشغول میباشند. برای رزرو وقت مشاوره آنلاین کسب و کار با مهندس محمد خانی، به آدرس زیر مراجعه نمائید: https://www.wikiravan.com/adviser/mohammad.khani

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا