مد و فشنموفقیت کاری

خوش پوشی رمز موفقیت کاری

خوش پوشی در محیط کار و جلسه های رسمی میتواند از نشانه های شخصیت شما باشد. با کمی دقت در اطراف میتوان مشاهده کرد که خوش پوشی برای برخی افراد یک رمز موفقیت محسوب میشود. اگر دوست دارید در اجتماع و محیط کار بادیگران متفاوت باشید و  خوش پوش و موفق باشید به این راه کارها توجه کنید.

با ویکی روان همراه باشید.

تاثیر خوش پوشی در موفقیت کاری

کت و شلوار

کت و شلوار اصلی ترین لباس رسمی است .یک کت و شلوار شیک ظاهری کامل ،سنتی و رسمی را در ذهن تداعی میکند. انتخاب پارچه با طرح های ظریف یا راه های باریک ،کت و شلوار را جذاب تر و خوش پوشی شما را دوچندان میکند.شما میتوانید از برند های معروف و معتبر استفاده کنید.

مشاورین روانشناس مرتبط با این موضوع
نیره آزادی نقش نیره آزادی نقش
مشاور روانشناس
از 75,000 هزار تومان
محمد اسماعیل زاده محمد اسماعیل زاده
دکتری روانشناسی
از 87,500 هزار تومان
پگاه عبادی پگاه عبادی
مشاور روانشناس
از 75,000 هزار تومان
پریسا سبزواری پریسا سبزواری
دکتری روانشناسی
از 75,000 هزار تومان
کورش مهدیون کورش مهدیون
مشاور روانشناس
از 150,000 هزار تومان
فاطمه ابراهیم فاطمه ابراهیم
مشاور روانشناس
از 55,000 هزار تومان
فاطمه غواص معانی فاطمه غواص معانی
مشاور روانشناس
از 50,000 هزار تومان
پروفسور حسین باهر پروفسور حسین باهر
پروفسور
از 1,200,000 هزار تومان

دکمه سرآستین

دکمه های سر آستین، جواهرات و دکمه های تزیینی برای تزیین و بستن دو بخش سرآستین استفاده میشود. دکمه سر آستین تأثیر زیادی در ظاهر کت یا پیراهن مردانه و در نتیجه خوش پوشی شما دارد.

ساعت

ساعت یکی از مهمترین وسایل جانبی است که هر مردی باید داشته باشد، اولین چیزی که در یک ساعت مردانه باید جستجو کرد، یک صفحه بزرگ است. سعی کنید از ساعت های شیک و زیبا از برندهای معروف خریداری کنید.

کفش

بخوانید: روانشناسی ثروت چیست؟

کفش مشکی و چرمی،رسمی ترین مدل کفش است اما گاهی میتوانید به جای آن از کفش قهوه ای یا قرمز خیلی تیره استفاده کنید، کفش یک وسیله کاربردی نیست، بلکه یک وسیله جانبی مهم در لباس محسوب میشود. اگر دوست دارید خاص و متفاوت باشید، نباید در خرید کفش خساست کنید.

خوش پوشی رمز موفقیت کاری

مو

تنوع مدل مو همیشه زیاد است .در دنیای امروز مدل مو که شامل موی صورت هم میشود میتواند به عنوان مشخصه شما محسوب شود. اما مدل مویی ک انتخاب میکنید باید رسمی باشد .مواظب باشید طوری نشان ندهید ک برای آرایش موی خود تلاش زیادی انجام داده اید.

عطر و ادکلن

ادکلن هم یکی از موارد مهم در ظاهر شماست .هنگامی ک در یک قرار رسمی برای اولین بار با افراد ملاقات میکنید ،داشتن بو و رایحه خاص و منحصر به فرد میتواند تأثیر اولیه بسیار خوبی روی دیگران بگذارد،پس انتخاب ادکلنی خوش بو اهمیت زیادی دارد.

وسیله نوشتن

حتی اگر شما بیشتر وقت خود را با کامپیوتر صرف می کنید باز هم به یک قلم خوب برای امضا و کارهای ضروری مثل نوشتن فوری یک یادداشت یا مطلبی در یک جلسه رسمی نیاز دارید. یک روان نویس یا خودنویس عالی و شیک که از بیرون کیف یا کت شما دیده شود، وسیله‌ای کاربردی و شیک است

مشاورین روانشناس مرتبط با این موضوع
فرشته علی هاشمی فرشته علی هاشمی
مشاور روانشناس
از 60,000 هزار تومان
بابک ساسانی بابک ساسانی
دکتری روانشناسی
از 100,000 هزار تومان
علی اشرف نورمحمدی علی اشرف نورمحمدی
دکتری روانشناسی
از 75,000 هزار تومان
پری سیما رستمی پری سیما رستمی
مشاور روانشناس
از 60,000 هزار تومان
حسین توکلی حسین توکلی
دکترای روانشناسی
از 60,000 هزار تومان
محمد حسین خانی محمد حسین خانی
مشاور روانشناس
از 62,500 هزار تومان
زهره قربانی زهره قربانی
مشاور روانشناس
از 60,000 هزار تومان
رضوان شمس رضوان شمس
مشاور روانشناس
از 60,000 هزار تومان

کیف

وقتی شما با خودتان کیف حمل میکنید‌تقریبا به این معنی است که اطلاعات کاری خود را همراه دارید  در این حال بای توجه داشته باشید که هنگام استفاده از کیف دستی شیک و مناسب به نظر برسید،سه‌نوع اصلی کیف دستی وجود دارد که میتوانید انتخاب کنید(کیف چرمی بزرگ و نازک،کیف اسناد کلاسیک،کیف بند دار که روی شانه آویزان میشود)اگر قصد دارید کیف را هر روز با هر لباسی که میپوشید بهترین رنگ مشکی یا قهوه ای خیلی تیرس.

نیایش مسلمیان

نیایش مسلمیان، کارشناس ارشد روانشناسی عمومی،مشاوره خانواده ، ارتباط موثر ، روابط عاطفی عضو تیم تحریره روانشناسان ویکی روان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا