خانم ها بخوانند

خانم ها بخوانند | رفع مشکلات زنان با رازیانه

از خواص رازیانه برای سلامتی تان چه میزان اطلاع دارید این گیاه چه خاصیت هایی برای مشکلات زنانه در بردارد؟ خانم هایی که از مشکلات رحمی از جمله عفونت و تنبلی تخمدان ،نازایی و مشکلات هورمونی رنج میبرند. در ادامه به بررسی راه های رفع مشکلات زنان با رازیانه میپرددازیم.

با سایت روانشناسیویکی روان همراه شوید.

رفع مشکلات زنان با رازیانه

نظر متخصصین طب سنتی در این باره چیست؟

بهتر است از عرق رازیانه برای درمان این مشکلات کمک بگیرند به برخی توصیه های پزشکی در این باره دقت کنید.

حتما بخوانید

رازیانه مخصوص خانم‌هاست و برای آقایون مضر است. در ضمن خانم‌های باردار نباید از رازیانه استفاده کنند زیرا باعث سقط جنین می‌شود.

رفع مشکلات زنان با رازیانه

دکتر محمد فصیحی دستجردی، متخصص بیماریهای عفونی و محقق طب سنتی در رابطه با درمان مشکلات قائدگی در طب سنتی، به گیاه رازیانه اشاره کرد و گفت:

هر روز به میزان یک قاشق چایخوری پودر رازیانه را داخل یک لیوان آب جوش بریزید و بگذارید ده دقیقه دم بکشد، بعد خالی و یا به همراه یک قاشق عسل و نه شکر! میل کنید

وی در توضیح دلیل این تجویز گفت:

با این کار تمام هورمون‌های زنانه تنظیم و رحم بصورت کامل پاکسازی می‌شود و احتمال تمام بیماری‌های مربوط به رحم را به صفر می‌رساند».

فصیحی در کنار رازیانه تجویز دیگری هم داشت و ادامه داد: «دم کرده یک قاشق نعنا خشک بصورت روزانه نیز از قویترین آنتی بیو تیک ها قوی‌تر عمل کرده و رحم و بدنتان را کاملاً پاکسازی می‌کند.

این محقق طب سنتی در مورد رفع مشکلات زنان با رازیانه تاکید کرد: رازیانه(Fennel) مخصوص خانم‌هاست و برای آقایون مضر است.

در ضمن خانم‌های باردار نباید از رازیانه استفاده کنند زیرا باعث سقط جنین می‌شود

ویکی روان

ویکی روان محیطی صمیمی و مطمئن برای کسب اطلاعات کاربردی مرتبط با رشته روانشناسی میباشد. میتوانید سوالات و مشکلات شخصی خود را با ما در میان بزارید تا روانشناسان ما در کمترین زمان پاسخ گوی شما باشند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا