خانم ها بخوانند

اهمیت موضوع برنامه‌ریزی برای خانم های شاغل

همه مادران خصوصأ خانم های شاغل سعی دارند که به خواسته های فرزندشان رسیدگی کنند تا جبران ساعت هایی که در منزل نیستند شود و بر نحوه تربیت، رشد جسمی و روحی کودکان نیز تأثیر نگذارد. با برنامه‌ریزی برای خانم های شاغل میتوان به تمامی نیازهای خانم رسید.

با ویکی روان همراه باشید.

راه های برنامه‌ریزی برای خانم های شاغل

سمیرا ایمان نژاد جامعه شناس درباره برنامه‌ریزی برای خانم های شاغل اظهار داشت: گاهی مادران به دلیل کار بیرون از خانه، متهم به عدم توانایی در رسیدگی به امور منزل و تربیت فرزندان هستند، اما باید در نظر داشت که رسیدگی به فرزندان و امور خانه به شاغل بودن یا نبودن مادران مرتبط نیست، زیرا خانم هایی هستند که با وجود نداشتن شغل به دلیل برخی مسایل دیگر، فرصت توجه به امورات خانواده را ندارند.
شاغل
ایمان نژاد تأکید کرد: بهتر است خانم ها تا جایی که امکان دارد کارهای های نیمه وقت را انتخاب کنند تا مشکلی در رسیدگی به خانواده پیش نیاید، البته مهم تر از آن داشتن یک برنامه ریزی دقیق روزانه است که در آن توجه به تمام امور منزل، همسر، فرزند و حتی خودشان در نظر گرفته شود.
این جامعه شناس بیان کرد: نقش مردان در این شرایط بسیار مهم است که با پذیرفتن مسئولیت هایی هرچند کوچک در امور منزل و نگهداری از فرزندان بتوانند به همسر خود کمک کنند.

ویکی روان

ویکی روان محیطی صمیمی و مطمئن برای کسب اطلاعات کاربردی مرتبط با رشته روانشناسی میباشد. میتوانید سوالات و مشکلات شخصی خود را با ما در میان بزارید تا روانشناسان ما در کمترین زمان پاسخ گوی شما باشند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا