خانم ها بخوانند

عوامل جذابیت زنان

زمانی که از مردی می‌پرسیم عوامل جذابیت زنان را بگویند اصلا آن چیزی نیست که زنان انتظارش را دارند. مردان اصلا انتظار ندارند که زنان‌شان مانند زنان و مانکن‌ های مجلات باشند. زنان برای جذاب شدن نیازی به هزینه‌ های آنچنانی و تلاش‌های مداوم ندارند. با کمی‌ تلاش می‌توانید از نظر ظاهری همان زنی باشید که مردتان در جستجوی آن است. حال به سه مورد از عوامل جذابیت زنان اشاره می کنیم.

مهم ترین عوامل جذابیت زنان کدامند؟

با سایت روانشناسیویکی روان همراه باشید.

لبخند از معیارهای جذابیت خانم هاست

شگفت‌ آور است؛ یک لبخند ساده تاثیر فوق‌ العاده‌ای روی مردان دارد. بسیاری از زنان اشتباه می‌کنند و دوست دارند همواره جدی به نظر برسند.

سعی کنید همیشه یک لبخند کوچک به لبان خود داشته باشید، ما انسان‌ها همواره به سمت کسانی جذب می‌شویم که خوش اخلاق و گشاده‌ رو هستند.

لباسی مانند یک خانم!

تحقیقات روانشناسی درباره عوامل جذابیت زنان میگوید که مردان دوست دارند خانم ها مانند یک زنلباس بپوشند؛ آنها کت و شلوار، بلوز و شلوار را زیاد جذاب نمی‌دانند.

لباس زنانه نشان دهنده حس واقعی یک زن به خودش و درجه اعتماد به نفس وی میباشد. پوشش باوقار خانم ها تثیر فوق العاده ای در نظر آقایان دارد.

به یاد داشته باشید بر خلاف آنچه تصور میشود آقایان از پوشش های خیلی برهنه خانم ها خوششان نمیاید.

خوش‌ بینی درونی یک خانم

یک زن جذاب با وجود تمام صفات فوق، حتی جذابیت ظاهری، اگر نسبت به مسائل بدبین و با نگاهی منفی بنگرد، تمام ارزش‌های خود را نزد دیگران به تدریج از دست خواهد داد.

یک زن خوشبین، با اطمینان به مرد خود، تکیه‌ گاهی محکم برای وی محسوب می‌شود.

در بررسی عوامل جذابیت زنان اگر بتوانید همین حس خوش بینی خود را به آقایان نیز منتقل کنید تاثیر شگرفی در دیدگاه آنها نسبت به شما خواهد داشت.

درست است که آقایان دوست دارند حامی شما باشند اما در هر صورت آنها هم نیازمند درسافت انرژی های مثبت از سوی شما میباشند.

نیایش مسلمیان

نیایش مسلمیان، کارشناس ارشد روانشناسی عمومی،مشاوره خانواده ، ارتباط موثر ، روابط عاطفی عضو تیم تحریره روانشناسان ویکی روان

یک دیدگاه

  1. سلام.
    صادقانه بگم اینطور مقالات که دلایل جذابیت یا دوست داشتنی بودن و محبوبیت یک زن رو از دیدگاه مردان بیان میکنه برای بنده واقعا رنجش آور ه و من رو دفع میکنه و به نظر من توهین به شعور و شخصیت زنها و حتی مردهاست چون اولا لبخند زدن، وقتی زیبا و جذابه و به دل می شینه که واقعی و طبیعی باشه نه مثل بازیگرهای
    فیلمهای هالیوودی که عادت کردند و یاد گرفتند خیلی مصنوعی ، بی اراده و الکی دائما لبخند بزنند و آدم رو منزجر بکنند. دوما نوع و مدل لباس، کیف و یا کفش و حتی آرایش کردن یا نکردن یک زن بستگی به شخصیت ، هوش ، اعتماد به نفس ، تفکرات و حتی موقعیت اجتماعی یک زن داره و یک چیز کاملا شخصیه و فقط خودش حق داره در مورد اون تصمیم بگیره و اینکه مردها اون رو جذاب می دونند یا نمی دونند اصلا مهم نیست بلکه مهم اینه که آیا اون خانم اون کت و شلوار یا کت و دامن یا کفش کتونی و… رو زیبا می دونه، با اون راحته یا با اون احساس خوبی داره یا نه؟ پس خواهشا اینقدر برای زنها تعیین تکلیف و امر ونهی نکنید و سعی نکنید اونو از خود واقعی ، اصیل و طبیعیش دور کنید که چکار کنه یا چکار نکنه تا یک مرد اونو جذاب بدونه چون واقعا انسانهای غیر طبیعی ، مصنوعی ، قالبی و دستکاری شده چه با لبخند باشند چه زیبا باشند چه شیک باشند هیچ جذابیتی ندارند و اگر کسی رو هم جذب بکنند فقط انسانهای سطحی ، ظاهر بین و متوسط به پایین از نظر تفکر و شخصیت رو جذب می کنند نه انسانهای اصیل و عمیق. با تشکر

    10

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا