روابط زناشویی

روشهای خوشحال کردن همسر را یاد بگیرید

راهکار ها و روشهای خوشحال کردن همسر را با خواندن این مطلب به خوبی یاد بگیرید. شاید همیشه با خود فکر میکنیم حتما برای همسر خود باید یا طلا خرید یا ماشین یا … تا آنها خوشحال شوند . اما اگر چنین فکر میکنید رک بگویم هنوز زن ها را نشناخته اید. به مین خاطر در اینجا میخواهیم بگوییم بدون هیچ هزینه ای چقدر میتوان همسر خود را خوشحال کنیم. اگر شما واقعا همسر خود را دوست دارید و میخواهید این روش ها و راهکار ها را بدانید این مطلب را تا انتها مطالعه نمایید.

آشنایی با روشهای خوشحال کردن همسر

با سایت روانشناسی ویکی روان همراه شوید.

برای او یادداشت بگذارید

در رابطه ها لحظات کوچک هستند که حرف اول را می زنند. در یکی از مطالعات روانشناسی با تعدادی از زنان شادی که در رابطه زناشویی خود بسیار موفق و خوشحال بودند مذاکراتی به عمل آمده است.

من و همسرم بیشتر از ۵ ساله که ازدواج کرده ایم. شاید فکر کنید رابطه ما الان دیگه خیلی کسل کننده شده اما اون همیشه با گذاشتن یادداشت های عاشقانه در کیفم به من یادآوری میکنه که دوستم داره.

من هر شب وسایلم رو برای فردا آماده میکنم و همسرم اون یادداشت رو داخل وسایلم قرار میده.

روشهای ساده خوشحال کردن همسر

مشاورین روانشناس مرتبط با این موضوع
کیومرث مروت کیومرث مروت
دکتری روانشناسی
از 75,000 هزار تومان
سید حامد واحدی اردکانی سید حامد واحدی اردکانی
دکترای روانشناسی
از 100,000 هزار تومان
پگاه عبادی پگاه عبادی
مشاور روانشناس
از 75,000 هزار تومان
فرشته همدانی فرشته همدانی
مشاور روانشناس
از 55,000 هزار تومان
زهره قربانی زهره قربانی
مشاور روانشناس
از 60,000 هزار تومان
مهناز شاه مرادی مهناز شاه مرادی
دکترای روانشناسی
از 125,000 هزار تومان
سید محمد ستارزاده سید محمد ستارزاده
مشاور روانشناس
از 87,500 هزار تومان
آناهیتا افخمی آناهیتا افخمی
مشاور روانشناس
از 110,000 هزار تومان

هدیه گرفتن و هدیه دادن از روشهای خوشحال کردن همسر

هدیه دادن به همسر ,هدیه دادن و هدیه گرفتن از کارهای جالبی است که در تمام دنیا به مناسبت های مختلف انجام می شود و منجر به خوشحال کردن همسر و بهبود روابط زناشویی میشود .

هدیه به همسر دادن و هدیه گرفتن از کارهای جالبی است که در تمام دنیا به مناسبت های مختلف انجام می شود و از هر جنس، رنگ و سن که باشید، این کار ارتباطات عمیق تر و بهتری بین شما و دهنده یا گیرنده هدیه ایجاد می کند.

هدیه دادن به صورت غیررسمی و بدون مناسبت نقش قابل توجهی در پیدایش و تقویت علاقه در زندگی مشترک دارد و از بهترین روشهای خوشحال کردن همسر میباشد.

دکتر صفایی ، روان‌شناس:هدیه دادن و هدیه گرفتن می‌تواند سوءتفاهم را از بین ببرد و دعواهای زناشویی را خاتمه بخشد.

هدیه دادن بدون مناسبت عمل با ارزشی است، در برخی موارد زوج‌ ها با هدیه‌دادن آن هم بی‌دلیل به یکدیگر، می‌توانند طرف مقابلشان را غافلگیر کنند و تأثیر بسیار خوبی بر روح و روان وی برجای بگذارند از جمله باعث صمیمیت و کاهش اختلافات زوجین میشود.

هدیه دادن

خوشحال کردن همسر با دریافت هدیه در زنان بیشتر از مردان دیده می‌شود، با توجه به این که مردان بیشتر نقش حمایت‌کنندگی را در زندگی زناشویی ایفا می‌کنند، بیشتر از زنان هم برای دادن هدیه علاقه نشان می‌دهند.

ارزش هدیه بیشتر معنوی است تا مادی و جنسیت آن نباید مورد توجه قرار گیرد، در صورتی که یک هدیه ناقابل همراه با عشق و محبت در بین زوجین رد و بدل شود، ارزش دو چندانی پیدا می‌کند و ابراز رضایت را خصوصاً در خانم‌ها به وجودمی‌آورد.

روشهای خوشحال کردن همسر را یاد بگیرید

هدیه دادن گل، یکی از قدیمی ترین زبان ها برای بیان عشق است.

هدیه دادن گل، یکی از قدیمی ترین زبان ها برای بیان عشق است. که متأسفانه انسان ها خود را از چنین هدیه با ارزشی که قیمت چندانی هم ندارد محروم می کنند و گل دادن را تنها محدود به روز تولد یا عیادت از بیمار می کنند.

شما می توانید با هدیه دادن ، زندگی و محل سکونت تان را سرشار از امواج مهر و محبت کنید.

به ارزان بودن هدیه ای که می خواهید بدهید فکر نکنید، بعضی از اعمال محبت آمیز دارای امواج کوچک ولی خاصی است که بسیار دورتر از امواج هدایای گران قیمت می روند.

شما باید این قدر به کار خوب خود ادامه بدهید تا مهربانی و هدیه دادن بخشی از وجود شما شود. نگران این نباشید که ممکن است هدایای شما بی ارزش یا تکراری شوند.

مطمئن باشید هیچ وقت چنین اتفاقی نمی افتد. صرفاً هدیه گرانتر، حاکی از بالاتر بودن میزان عشق نیست. مهم این است که شما در هنگام هدیه دادن به فکر همسر خود بوده اید.

بزرگترین هدیه ای که می توانید به همسران خود بدهید، عشق بی قید و شرط است.

عشق بدون قید و شرط نه تنها به فردیت هر کس احترام می گذارد بلکه آن را پرورش می دهد، حتی اگر جدایی یا از دست دادن همدیگر را به همراه داشته باشد.

یکی از روشهای خوشحال کردن همسر : او را بخندانید

سه ساله که نامزد هستیم اما هنوز هم وقتی فیلمی از خودش برام میفرسته از خنده روده بر میشم. این کارش فقط برای این نیست که بخواد منو بخندونه بلکه علاقه ش رو به من نشون میده و من هم او را دوست دارم و این کارش رو تحسین می کنم.

روشهای خوشحال کردن همسر

برای شاد کردن همسرتان به او گوش بدهید

وقتی مشکلی دارم که واقعا منو اذیت میکنه همسرم تمام توجهش رو به من میده این یکی از روشهای ساده خوشحال کردن همسرتان میباشد.

اون موبایلش رو زمین میذاره و موقع گوش دادن به حرفام هیچ کار دیگه ای انجام نمیده. با این کارش به من نشون میده که چقدر براش مهم هستم و به من اهمیت میده و به من عشق میورزه .

به او فضای شخصی بدهید

من و همسرم بعد از یک سال نامزدی زیر یک سقف رفته ایم. وقتی از زندگی مجردی وارد یک زندگی دو نفره میشی شاید کمی سخت باشه.

وقتی متوجه میشه که به فضای شخصی نیاز دارم و می خوام کمی با خودم باشم این رو درک میکنه و به بهانه پیاده روی بیرون میره.

مشاورین روانشناس مرتبط با این موضوع
نسرین دشتبانیان نسرین دشتبانیان
مشاور روانشناس
از 75,000 هزار تومان
پریسا سبزواری پریسا سبزواری
دکتری روانشناسی
از 75,000 هزار تومان
سمیه بهاروند سمیه بهاروند
مشاور روانشناس
از 175,000 هزار تومان
مریم بنی عامریان مریم بنی عامریان
مشاور روانشناس
از 75,000 هزار تومان
مریم جاویدی مریم جاویدی
مشاور روانشناس
از 60,000 هزار تومان
اسما مشمول اسما مشمول
دکتری روانشناسی
از 60,000 هزار تومان
معصومه چوبین معصومه چوبین
مشاور روانشناس
از 75,000 هزار تومان
سیما حداد سیما حداد
دکتری روانشناسی
از 75,000 هزار تومان

با مادر زن تماس بگیرید

همسرم هر هفته به مادرم زنگ میزنه. رابطه خیلی خوبی با مادرم داره و هر هفته بهش زنگ میزنه چون میدونه که بزرگتره و تنها زندگی میکنه. این نشون میده که چقدر آدما براش مهم هستن و نسبت بهشون بی تفاوت نیست. اون روشهای خوشحال کردن همسر رو به خوبی بلده و تمرین میکنه.

ویکی روان

ویکی روان محیطی صمیمی و مطمئن برای کسب اطلاعات کاربردی مرتبط با رشته روانشناسی میباشد. میتوانید سوالات و مشکلات شخصی خود را با ما در میان بزارید تا روانشناسان ما در کمترین زمان پاسخ گوی شما باشند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا