روابط زناشویی

از من خواست فقط دوست معمولی باشیم

پرسش: من با آقایی یه مدت با هم دوست بودیم. دوستی‌مون پاک بود. بعد از مدتی ازم خواست با هم رابطه داشته باشیم. من قبول نکردم و اونم گفت دیگه نمی‌خوام رابطمون عشقی باشه و دوست معمولی باشیم. من قبول نکردم و بهش گفتم می‌خوام دوستی‌مون پاک باشه و بهم خیانت نکنی. اون هم قبول کرد. الان با هم دوست معمولی هستیم ولی هیچ زنگی به من نمی‌زنه، هیچ سراغی نمی‌گیره. دوستی‌مون انگار یه طرفه شده. بهش هم که می‌گم، می‌گه گرفتارم!

با ویکی روان همراه باشید.

پاسخ: سلام دوست عزیز.پیرو سوال شما این ارتباط بر اساس عشق و دوست داشتن نبوده و اساس آن روابط جنسی بوده است و چون شما مانع این امر شدید پس ایشان دچار ناکامی شده‌اند و چون انگیزه اصلی که رابطه جنسی بوده از بین رفته پس دیگر انگیزه‌ای برای ارتباط وجود ندارد. لذا دوست عزیز بهتراست که این ارتباط را تا هنوز به مرحله پوچی نرسیدید قطع کنید. حتی اگر ارتباط نزدیک بین شما ایجاد می‌شد باز هم بعد از مدت کوتاهی این ارتباط از بین می‌رفت چون نیاز جنسی در آن مرتفع شده بود.

پروانه صفایی مقدم

متخصص روانشناسی بالینی، عضو تیم مشاوره آنلاین ویکی روان، عضو سازمان نظام روانشناسی، عضو سازمان علوم شناختی و سخنران برتر سمینارها

یک دیدگاه

  1. سلام
    ولی من از ی خانم خوشم اومده.چندماه با هم دوست بودیم(خودش پیشنهاد دوستی داد) تا اینکه باهاش جدی حرف زدم و گفتم فکر آینده هستم.
    اولش گفت نه ولی خب علاقه منو دید گفت بزار فکرامو دقیق بکنم
    بعدش هم پدر و مادرش اومدند محل کارم که تحقیقات کوچک بکنند ولی خب مادرش خودشو معرفی کرد.من دیگه باهاش صحبت نکردم تا جواب بده ولی خب به بهونه ای سر صحبت باز میکرد یا خودش میومد محل کارم.لا به لای حرفاشم میگفت جوابم منفی و موقعیتش ندارم.منم دیگه بیخیال شدم.همش میگه بهم وابسته نشیم ولی معنای پیام دادنش نمیفهمم ولی دائم پیام میداد و بهش گفتم اینطوری داری فقط منو عذاب میدی تا اینکه دیروز گفتم خداحافظ ولی دوباره ادامه میده به پیام دادن.
    من واقعا دیگه نمیدونم چیکار کنم
    از لحاظ مالی و پرستیژ اجتماعی هم تقریبا در یک سطح هستیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا