شخصیت

نتیجه یک تصمیم خوب چیست؟

تصمیماتی که ما در زندگی می‌گیریم گاهی سرنوشت‌مان را عوض می‌کند و آینده دیگری برایمان رقم می‌زند پس باید بدانیم که نتیجه یک تصمیم خوب چقدر در سرنوشت ما موثر است.

بررسی نتیجه یک تصمیم خوب در زندگی

با ویکی روان همراه باشید.

محمود بیات روانشناس عمومی درباره نتیجه یک تصمیم خوب اظهار داشت: یک تصمیم خوب موجب ایجاد اثرات مفیدی بر روی خود شخص و اطرافیانش شده و عکس همین قضیه که با غلبه استرس بر انسان صورت گرفته و آثار ناخوشایندی روی خود و دیگران خواهد گذاشت. به نقل از باشگاه خبرنگاران وی در ادامه افزود: تصمیمات خوب موجب ایجاد فرصت بوسیله توانمندی سازی و برنامه ریزی اطرافیان برای برداشتن گام عملی و با انگیزه تر بوده و در واقع قابل کپی برداری برای دیگر افراد است.

بیات تاکید کرد: ایجاد مسئولیت پذیری برای رسیدن به هدف در افراد یکی از بزرگترین نتیجه یک تصمیم خوب و سازنده بوده که خود موارد دیگری از جمله پشتکار، امید در دستیابی به اهداف و حتی نظر خواهی و مشورت از این شخص موفق را در پی خواهد داشت.
این روانشناس در پایان خاطرنشان کرد: واقع بینانه بودن نسبت به شرایط و موقعیت خود در دستیابی به موفقیت یکی دیگر از مهمترین اثرات تصمیم بر دیگران بوده که باعث از بین رفتن امید کاذب و در نتیجه خود آگاهی نسبت به خود و فاصله باقی مانده تا دستیابی به هدف مورد نظر است.

ویکی روان

ویکی روان محیطی صمیمی و مطمئن برای کسب اطلاعات کاربردی مرتبط با رشته روانشناسی میباشد. میتوانید سوالات و مشکلات شخصی خود را با ما در میان بزارید تا روانشناسان ما در کمترین زمان پاسخ گوی شما باشند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا